Νέα και διδαχές γερόντων του Αγίου Ορους.-Κοινωνικά-Επιστήμη-Πολιτισμός

Κυριακή 8 Ιουλίου 2012

«Καμία ελπίδα για την Ελλάδα εντός ευρώ»

Η Ελλάδα πρέπει να βγει συντεταγμένα από το ευρώ και μετά από 2 χρόνια θα ανακάμψει\'\' δηλώνει ο οικονομολόγος που βραβεύτηκε επειδή συνέταξε έναν πρακτικό οδηγό εξόδου από το ευρώ. Μιλώντας στην Καθημερινή της Κυριακής ο Ρότζερ Μπουτλ, εξηγεί τους λόγους για τους οποίους δεν έχει η χώρα μας καμία ελπίδα οικονομικής ανάκαμψης: - Η Ελλάδα δεν μπορεί να πιάσει τους όρους του προγράμματος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναρτήστε ενα σχόλιο: