
Η Ελλάδα πρέπει να βγει συντεταγμένα από το ευρώ και μετά από 2 χρόνια θα ανακάμψει\'\' δηλώνει ο οικονομολόγος που βραβεύτηκε επειδή συνέταξε έναν πρακτικό οδηγό εξόδου από το ευρώ. Μιλώντας στην Καθημερινή της Κυριακής ο Ρότζερ Μπουτλ, εξηγεί τους λόγους για τους οποίους δεν έχει η χώρα μας καμία ελπίδα οικονομικής ανάκαμψης: - Η Ελλάδα δεν μπορεί να πιάσει τους όρους του προγράμματος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αναρτήστε ενα σχόλιο: