
Στο θέμα της χρίσης του Μητροπολίτη Γερμανίας Αυγουστίνου, από Ρωμαιοκαθολικό επίσκοπο σε συμβολική τελετή παίρνει θέση με επιστολή του ο Μητροπολίτης Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως κ. Ιερεμίας εκφράζοντας μεταξύ άλλων τη θλίψη του για την κίνηση αυτή. Διαβάστε την επιστολή....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αναρτήστε ενα σχόλιο: