Νέα και διδαχές γερόντων του Αγίου Ορους.-Κοινωνικά-Επιστήμη-Πολιτισμός

Κυριακή 8 Ιουλίου 2012

Γόρτυνος σε Γερμανίας "Και μη χειρότερα Χριστέ και Παναγιά μου! "

Στο θέμα της χρίσης του Μητροπολίτη Γερμανίας Αυγουστίνου, από Ρωμαιοκαθολικό επίσκοπο σε συμβολική τελετή παίρνει θέση με επιστολή του ο Μητροπολίτης Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως κ. Ιερεμίας εκφράζοντας μεταξύ άλλων τη θλίψη του για την κίνηση αυτή. Διαβάστε την επιστολή....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναρτήστε ενα σχόλιο: