Νέα και διδαχές γερόντων του Αγίου Ορους.-Κοινωνικά-Επιστήμη-Πολιτισμός

Κυριακή 27 Μαΐου 2012

Θαύματα του Αγίου Ιωάννου του Ρώσου (Video)

_Διηγήσεις του Πατρός Ιωάννου Βερνέζου, Προϊσταμένου Ιερέως στον Όσιο Ιωάννη το Ρώσο, στο Νέο Προκόπι της Εύβοιας_ 1) Αλλαγή των αμφίων. "Ο Άγιος ζητάει μόνος του να του αλλάξουμε τα άμφια. Τότε μπορούμε να ανοίξουμε και την λάρνακα. Η λάρνακα δεν ανοίγει όποτε εμείς θελήσουμε, αλλά όταν θέλει ο Άγιος. Πως ειδοποιεί γιά την αλλαγή των αμφίων του; Νά, έρχεται π.χ. σε μιά καλή ψυχή και λέει στον ύπνο (σέ διάφορα μέρη, στην Ν. Υόρκη, στην Αυστ...

6 σχόλια:

  1. Πιστεύω πολύ στον Άγιο Ιωάννη το Ρώσσο.Μου συνέβει και εμένα κάτι όταν ξεκίνησα με τα πόδια απο τα Ψαχνά Ευβοίας να πάω να προσκυνήσω το ιερό λήψανο του Αγίου το 2011.Ξεκίνησα έχονταν το προαίσθημα οτι θα δώ τον Άγιο Ιωάννη μπροστά μου,όπως και έγινε.Δεν ήξερα αν θα τα καταφέρω μέχρι την εκκλησία γιατί ήταν η πρώτη φορά που πήγαινα με τα πόδια εως εκεί.Όμως έταξα στον Άγιο πως και σέρνωντας θα έφτανα στην εκκλησία.Πράγματι στην τελευταία ευθεία προς την εκκλησία τα πόδια μου δεν με κρατούσαν ήμουν έτοιμη να πέσω στο δρόμο και να συνεχήσω σέρνωντας ως εκεί.Δεν ένιωθα τα πόδια μου!Αλλά πίστεψα βαθιά και έλεγα μέσα μου "πρέπει να συνεχήσεις,ο Άγιος σε περιμένει.Λίγα μέτρα έμειναν ακόμα!".Και ο δρόμος φαινόταν ατελείωτος!Τότε εμφανίστηκε μπροστά μου ο Άγιος Ιωάννης ο Ρώσσος σε όραμα και ξαφνικά πέρασε ο πόνος απο τα πόδια και ένιωθα μια απίστευτη δύναμη μέσα μου σαν να μην είχα κάνει τόσα χιλιόμετρα.Με έπιασαν δάκρυα χάρας που είδα τον Άγιο και μου έδωσε δύναμη να συνεχήσω.Ευτυχία και γαλήνη ήταν τα συναισθήματα που κυριαρχούσαν.Έπειτα άρχησα να τρέχω και άφησα πίσω την παρέα μου για να φτάσω στη εκκλησία να ανάψω κέρι στον Άγιο Ιωάννη και να προσκυνήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ένα ναυάγιο
    Ένα εμπορικό πλοίο φορτωμένο,βρισκόταν στη μέση του πελάγους,στη Βόρεια θάλασσα,και πήγαινε σε λιμάνι των Κάτω Χωρών.Έπεσε σε φοβερή θαλασσοταραχή.Απο στιγμή σε στιγμή τα θεόρατα κύματα θα τους βυθίσουνστα σπλάχνα της μανιασμένης θάλλασας.Δεκάδες Έλληνες ναυτικοί αγωνίζονται τις τελευταίες στιγμές της ζωής τους.Το σύστημα πλοηγήσεως,τα ραντάρ,δεν λειτουργούν.Που πηγαίνουν,δεν γνωρίζουν.Μέσα στην κοσμοχαλασιά αυτή,ακούγεται η φωνή του καπετάνιου.Δεν δίνει διαταγές,γιατί,δεν χρειάζονται...Έμπειρος ναυτικός,λέει ολη την αλήθεια στο πλήρωμα:''Πνιγόμαστε.Προσευχηθήτε στο Θεό για τη σωτηρία μας''.Ο ίδιος πηγίναι στο εικονοστάσι του πλοίου,όπου,έχει την εικόνα του Οσίου Ιωάννου του Ρώσσου.Γονατίζει ο πολυταξιδεμένος κυβερνήτης,που έβλεπε το χαμό,και λέει:''Άγιέ μου,Γιάννη Ρώσσε,δεν σε παρακαλώ για τον εαυτό μου,ή,για το πλοίο,που είναι τεράστιας σδαπάνης,αλλά,σε παρακαλώ για τους φτωχούς ναυτικούς,που ξενιτεύτηκαν,και τρώνε το ψωμί της ξενιτειάς,ζυμωμένο με την αλμύρα της θάλασσας για να ζήσουν τις οικογένειές τους,και απόψε,χάνονται.Άγιέ μου,Γιάννη,θέλω να τους σώσεις.Όλη νύχτα,με τα μουγκρητά της θάλασσας,το ουρλιαχτό του παγωμένου βοριά,η καρδιά του καπετάνιου,ζητά επίμονα τον Άγιο Ιωάννη.Η τρομερή νύχτα,τελειώνει.Ξημερώνει.Τι βλέπουν τα μάτια τους;Το πλοίο τους βρίσκεται πλευρισμένο και ασφαλισμένο στο λιμάνι του Ρότερνταμ!Ποιός ήταν ο μεγάλος Πλοηγός που ξεπέρασε την καταστροφή,και τους έφερε εκεί;Ήταν ο Όσιος Ιωάννης ο Ρώσσος.Κανείς δεν μπορεί να πεί το αντίθετο,στον κύριο Δημ.Βαρούτσικα (όνομα και επίθετο του πλοιάρχου),που,χρόνια είδαν πολλά τα μάτια του,στα πελάγη και τους ωκεανούς.Επειδή,συγκλονίστηκε απο το θαύμα αυτό,τηλεφωνεί στην πλοιοκτήτρια εταιρία,ότι,αφήνει για επισκευή το πλοίο,και αυτός ερχεται στην Ελλάδα.Πέρνει τη σύζυγό του,εκκλησιαστικών ειδών.Θέλει να εκφράσει με τον τρόπο του,ενα πηγαίο ''Ευχαριστώ''στον Όσιο.Ένα αρτοφόριο,Ευαγγέλιο,Άγιο Ποτήριο,εξαπτέρυγα,Σταυρό ευλογίας,καντηλέρια ολα απο χρυσό,σμάλτο και ασήμι,δώρα στον Όσιο Ιωάννη.Πολύτιμα αντικείμενα στην Αγία Τράπεζα,που θυμίζουν το θαύμα της πίστης,της προσευχής και της σωτηρίας πονεμένων ναυτικών μας.

    ''καὶ διεγερθεὶς ἐπετίμησε τῷ ἀνέμῳ καὶ εἶπε τῇ θαλάσσῃ· σιώπα, πεφίμωσο. καὶ ἐκόπασεν ὁ ἄνεμος, καὶ ἐγένετο γαλήνη μεγάλη''.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θαύμα σε επιστήμονα!
    Σεβασμιώτατε,έλεγε ο κ.Ματζώρος,γιατρός,απο τη Λίμνη της Ευβοίας,στον Μητροπολίτη Χαλκίδος κ.Χρυσόστομο (Βέργη).Δεν είμαι θρησκόληπτος και αγράμματος άνθρωπος,είμαι γιατρός,και πρώην άθεος.Αρρώστησα.Εξετάσεις,έρευνες...Βγαίνει το πόρισμα:Καρκίνος στο παχύ έντερο.Οι συνάδελφοί μου,μου λένε ολη την επιστημονική αλήθεια.Καρκίνος βαρυτάτης μορφής,και σε μέρος που,σχεδόν βέβαια,οδηγούσε σε θάνατο.Βρίσκομαι στο Αντικαρκινικό Νοσηλευτικό Ιδρυμα ''Παντοκράτωρ'' στην Αθήνα.Μετά τη γνωστοποίηση αυτή,και,ενω μένω μόνος στο κρεββάτι,έρχομαι στον εαυτό μου,και στρέφω το νου,την ψυχή και την καρδιά μου στο Θεό που δεν πίστευα.
    Κάθομαι στο κρεββάτι,τα πόδια μου πατούν στο έδαφος.Μονολογώ,προσεύχομαι στο Θεό,ζητώ να με προσέξει.Θεέ μου,του λέγω,δεν σε πίστευα,έλεγα ότι είσαι περαμύθι.Ο άνθρωπος και η επιστήμη,έλεγα,είναι το πάν.Βλέπω όλα να μηδενίζονται.Δέξου την μετάνοιά μου,και,αν με κρίνεις άξιο,θεράπευσε την αρρώστια μου με έναν Άγιο που έχουμε ολόσωμο στην περιφέρειά μας.(Άγιο Ιωάννη του Ρώσσο).Αυτό ήταν το πηγαίο και ειλικρινές ''ήμαρτον'' του γιατρού.Κάποιος χτυπάει την πόρτα του.
    -Εμπρός.Ανοίγει η πόρτα.΄΄Ενας νέος γιατρός,ωραίος,καλοσυνάτος.
    -Τι κάνεις γιατρέ,ρωτάει τον ασθενή κ.Ματζώρο.Πως πας;
    Τι να κάνω συνάδελφε,ας το πούμε,πεθαίνω.
    Όχι,γιατρέ,δεν πεθαίνεις.Ότι έχεις μέσα σου,το παίρνω!
    Ποιός είσαι εσυ νέε μου;Άσπρισαν τα μαλλιά μου στην επιστήμη,και γνωρίζω τι έχω.
    Είμαι αυτός που ζήτησες προηγουμένως!Χαίρετε,γιατρέ!
    Στους διαδρόμους αμέσως,ρωτάει να μάθει ποιός ήταν.Οι γιατροί του λένε:''Απο τη στενοχώρια σου συνάδελφε,σε δευτερόλεπτο,είδες αυτό το όνειρο''.Όχι,όμως.Ο φιατρός είχε μιλήσει στο Θεό πρώτα,και με τον Άγιο μετά,δεν γελιέται,παρά,επιμένει,και γίνεται πάλι έρευνα.
    Πόσοι και πόσοι δεν είδαν τους δυο φακέλλους των εξετάσεωνμε τον καρκίνο,και χωρίς αυτόν!
    Σεβασμιώτατε,δεν είμαι θρησκόληπτος...Είδα τον Άγιο,θεραπεύτηκα!

    ''Αὐτὸς ἔδωκεν ἀνθρώποις ἐπιστήμην ἐνδοξάζεσθαι ἐν τοῖς θαυμασίοις αὐτοῦ·''.
    Σοφία Σειράχ 38,6

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ειναι ο αγαπημενος μου αγιος.ειμαι πολυ αμαρτωλος ομως τον οσιο ιωαννη τον πιστευω προσευχομαι σε αυτον και τον επισκευτομαι καθε χρονο.ελπιζω να μεσιτευει για μενα και για ολους μας στον κυριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και σε εμας ο Αγιος Ιωαννης ο Ρωσος εκανε το θαυμα του!!μετα απο 6 χρονια ταλαιπωριας με 9 εξωσωματικες εκ των οποιων οι 3 ηταν εγκυμοσυνες αλλα κατεληξαν σε παλλινδρομηση ειχαμε απογοητευετι οι γιατροι ειχαν σηκωσει τα χερια ψηλα χωρις να γνωριζουν τι εφταιγε και αν θα καταφερνα ποτε ν'αποκτησω παιδια ετσι λοιπον λιγες μερες πριν κανουμε την τελευταια μας προσπαθια εμαθα για τον Αγιο Ιωαννη τον Ρωσο αμεσως την επομενη μερα πηγα και τον προσκηνησα τον παρακαλεσα να μου δωσει ενα παιδακι.Το ιδιο βραδυ ειδα τον Αγιο στον υπνο μου με αγκαλιασε με φιλησε και μου ειπε οτι με αγαπαει!!Εμεινα εγκυος ολα πηγαν καλα και σημερα εχω ενα υγιεστατο κοριτσακι!!!το λιγοτερο που θα μπορουσα να κανω εγω ηταν να παμε να την βαφτισουμε εκει στο Προκοπι Ευβοιας στον Αγιο Ιωαννη τον Ρωσο και να της δωσω τονμα του!!Δε θα σταματησω ποτε να τον ευχαριστω γ'αυτο του το θατμα!!!και ευχομαι να βοηθησει και αλλες γυναικες να γινουν μανουλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. θέλω και εγώ να πώ την εμπειρία μου για τον Άγιο. Το 2001 η γυναικα μου, που έιναι εγκυος στο πρωτο μας παιδι, κοριτσάκι, που σήμερα είναι καλά δόξα τον κύριο, και τον Αγιο Ιωάννη τον Ρώσσο Μεγάλη Η Χάρη του.
    Την γυναίκα μου την παρακολουθούσε για 9 μήνες ένας γιατρός που μας έλεγε ότι ήταν γυναικολόγος αλλά το πρωί περίπου 4 τα ξημερώματα, της 27 Μαΐου 2001 την έπιασαν πόνοι. Καλώ στο τηλέφωνο τον γιατρό μα εκείνος δεν απαντά, έτσι ξεκινάμε προς το σπίτι του. Εκει μας λέει οτι δεν μπορεί να αναλαβει την γυναίκα μου γιατί απλα δεν είχε ειδικότητα. Όταν κατάλαβα τι μου έιπε τον ζόρισα και του είπα βρες γιατρο να την ξεγεννήσει τώρα γιατι σε σκοτώνω. Πηρε τηλέφωνο κάποιον γυναικολόγο και ενω ο ανθρωπος πήγαινε σε κηδεία στην Πελοπόννησο γύρισε πίσω να μας αναλάβει. Στο μαιευτήριο που τον είδα με ρώτησε :Άν συμβει κάτι στην γυναικα σου η στο παιδί σε ποιον θα ρίξεις τις ευθύνες; Δεν γνωρίζω τιποτα λεεί από το ιστορικό της, του είπα γιατρέ, θα ρίξω σε όλους σας ευθύνες. Μου λεεί μην ανυσυχεις θα πανε ολα καλά. Ο αλλος γιατρος ο κομπογιαννητης ήταν μαζί μας δεν θα τον αφηνα να φύγει χωρίς να τελειώσουν όλα. Εδώ να κάνω μια παρένθεση και να τονίσω ότι τα οικονομικα τα έιχε αναλάβει η ασφαλιστική μου εταιρία που τα καλυψε όλα μεχρι τέλος, το λεω αυτό για να αποφύγω εντυπώσεις τύπου "χρωσταγε στον γιατρο". Η γέννα έγινε με επιτυχια και όλα πηγαν καλα τελίκα, είπα στον γυναικολόγο καταγγείλτε τον κομπογιαννιτη γιατι θα πάρει και αλλους στον λαιμο του...

    Δεν μπορώ να θυμηθώ ποιά στιγμή, καθως σκεφτόμουν μου ήρθε η σκέψη ότι την ημέρα που έγιναν όλα αυτά είχε την γιορτή του ο Άγιος. Μέχρι τότε πήγαινα στον ΄Αγιο μα πιο πολύ για βόλτα. Μέσα μας σε όλη την οικογένεια ρίζωσε η ιδέα ότι εκείνη την στιγμή ο Άγιος έβαλε το χεράκι του και ξεπεράσαμε όλες τις δυσκολίες έτσι απλά. Η κόρη μου λοιπόν έχει τα γεννεθλια της 27 Μαΐου και κάθε χρόνο επισκεπτόμαστε τον Άγιο να τον ευχαριστήσουμε...
    Θέλω να πω μετά λυπης μου ότι έιμαι αμαρτωλός και εγώ, τα τόσα προβλήματα μας έχουν κανει να δίνουμε αξια σε άλλα θέματα και να ξεχνάμε την ουσία που είναι ο Χριστός μας και η προσευχή. Ο Άγιος μας βοήθησε και μετέφερε το πρόβλημά μου στον Χριστό και όλα πήγαν καλά. Άγιε μου βοήθα μας όλους να ήμαστε καλα
    Β.Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναρτήστε ενα σχόλιο: