Νέα και διδαχές γερόντων του Αγίου Ορους.-Κοινωνικά-Επιστήμη-Πολιτισμός

Κυριακή 26 Δεκεμβρίου 2010

ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ: Η ΠΑΡΡΗΣΙΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΙΑΚΩΒΟΥ ΣΤΟ ΘΕΟ

ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΡΟΝΤΑ ΙΑΚΩΒΟ ΤΣΑΛΙΚΗ
1.Ό ιερεύς π. Ιωάννης Βερνέζος, εφημέριος του Προσκυνηματικού Ιερού Ναού του Άγιου Ιωάννου του Ρώσου στο Προκόπι της Ευβοίας ανέφερε τα εξής: «Είχα ένα ογκίδιο στο δεξί μου χέρι. Έκτος των κινδύνων πού έκρυβε, ήταν και αντιαισθητικό. Γι' αυτό, όταν οι χριστιανοί μου φιλούσαν το χέρι, το κάλυπτα με το ράσο μου. Την ημέρα της κηδείας του Γέροντος Ιακώβου (22.11.1991) παρεκάλεσα το Γέροντα για το θέμα αυτό. Και καθώς ασπαζόμουν το ιερό σκήνωμα του, ακούμπησα το χέρι μου πάνω στο λείψανο του. Από εκείνη τη στιγμή το ογκίδιο άρχισε να υποχωρεί, ώσπου εξαφανίστηκε. Μεγάλη ή χάρη του οσίου Γέροντα. "Ας έχουμε την ευχή του!».
2. Ή κ. Ανδρομάχη Πασχάλη, κάτοικος Λίμνης Ευβοίας, σε επιστολή πού έστειλε στη Μονή γράφει τα έξης:«Στις 18 Νοεμβρίου 1993 παρουσιάστηκε στην άκρη της γλώσσας μου ένα μικρό κεράτινο ογκίδιο. 






Περνώντας οι μέρες αυτό μεγάλωσε, κρεμόταν μπροστά στη γλώσσα μου και με ενοχλούσε στην ομιλία, την ώρα πού έτρωγα και όταν έπινα νερό. Πέρασαν δυο μήνες από την ημέρα πού το πρωτοείδα, το ογκίδιο εξακολουθούσε να υπάρχει και ή ψυχολογική μου κατάσταση ήταν πολύ άσχημη. Μέσα στη μεγάλη ψυχολογική ένταση πού βρισκόμουν, κι ενώ σκεπτόμουν ότι από Δευτέρα έπρεπε να πάω στην Αθήνα για γιατρό, άρχισα να λέω το πρόβλημα μου στον παππού Ίάκωβο κοιτάζοντας μία μικρή φωτογραφία του πού είχα απέναντι στο τραπέζι μου. Τον παρακάλεσα να με βοηθήσει, να μην αρχίσω τις ατέλειωτες εξετάσεις στους γιατρούς πού χρειάζονται για τέτοιου είδους περιστατικά και κατά τις δυο τα μεσάνυκτα ανέβηκα για ύπνο στο δωμάτιο μου. Το πρωί πού σηκώθηκα, την ώρα πού έπινα καφέ, διαπίστωσα ότι δεν με ενοχλούσε τίποτα στη γλώσσα μου. Όλο αγωνία πήγα στον καθρέφτη και είδα ότι το ογκίδιο πού είχα εξαφανίστηκε χωρίς να αφήσει ούτε σημάδι. Έτσι απλά παρακάλεσα τον άγιο Ιάκωβο να με βοηθήσει, κι αυτός έτσι απλά με βοήθησε.»

7 σχόλια:

  1. ΓΕΡΟΝΤΑ ΙΑΚΩΒΕ ΑΠΟ ΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΣΤΕΙΛΕ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟ ΔΩΣ ΜΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΨΥΧΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. γεροντα.......δοξα σοι ο Θεος..ας μας ελεησει δια των πρεσβειων ΣΟΥ...θυμισου μας..σε παρακαλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΙΑΚΩΒΟΣ ... ΕΝΑΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΑΓΙΟΣ. ΕΙΘΕ ΝΑ ΠΡΕΣΒΕΥΕΙ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΨΥΧΩΝ ΜΑΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Θαυμαστός ὁ Θεός ἐν τοῖς Ἁγίοις Αὐτοῦ!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με την ευκαιρία των εορτών το ιστολόγιο Αθεΐα, η άρνηση της αλήθειας εύχεται σε όλο τον κόσμο υγεία, ευτυχία και ότι άλλο επιθυμεί ο κάθε ένας μας προσωπικά.

    Θερμές ευχές για ένα ευλογημένο καινούργιο χρόνο για εσάς και τις οικογένειες σας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ευλογημενο το ονομα του απο τον Κυριο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναρτήστε ενα σχόλιο: